Photoshop Drawing


BlogSalut ! Ea este SOFIA. Este primul portret realizat de mine în Photoshop + că nu am folosit niciun mouse sau tabletă/stylus. Sunt obișnuită de ani buni să folosesc numai touchpad-ul, drept urmare este și foarte tocit la ora actuală, dar funcționează perfect așa că eu sunt mulțumită.

Când mi-am făcut prima dată cont pe Flickr.com, aveam la prieteni o groază de tipe care realizau astfel de desene (mult mai complexe) asemeni personajelor din jocul online Second Life și am rămas fascinată de atunci . Mi-am dorit mult și eu, doar că nu îmi ieșeau pe foaie, darămite în format electronic.

Lately m-am străduit mai tare și m-am tot jucat cu umbrele, desigur, într-un mod foarte clasic. Foaie și creion și un deget pregătit să creeze umbre :))

Acum e prima dată când m-am străduit să creez un astfel de portret în Photoshop. Don’t be too harsh on me, I’m practicing !

Lasă un răspuns

