A fost o data ca niciodata…ca mai bine nu era


Ai deschis si azi calculatorul, asa cum ai facut-o si ieri. Acum, necesitatile ti le stii doar tu, nu-s ghicitoare, insa pot sa presupun ca nici tu nu te-ai putut abtine sa nu intri, macar o data, pe FACEBOOK.

Mi-e din ce in ce mai greu sa inteleg specia umana si de fiecare data cand deschid site-ul asta de socializare, nici nu stiu daca e bine cand rad de prostia naivitatea anumitor oameni sau sa ma sperii. E dificil sa incerci sa fii normal intr-o societate de tembeli, unde totul se rezuma (lately) la tiganisme.

Parca e o explozie de prostie acum, de sarbatori. Intregul wall mi-a fost bombardat de mesaje tampite si poze cu cadouri. Gandeste-te ca-s oameni mai putin norocosi ca tine, ca mine, ca altii, stimate „prieten”. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa postezi poze dintr-o vacanta  sau poze cu tine la un eveniment intr-o tinuta curata, demna de un covor rosu. Hai sa nu exageram. Dar nu mi se pare normal sa te dai de vita nobila in conditiile in care tu iti postezi, ca un cioban autentic, poze cu noile gadgeturi de la parinti (sau mai stiu eu cine), cum ar fi un telefon nou, un aparat foto, un laptop sau poze cu masini, ceasuri, parfumuri etc, STOP BRAGGING ! Si stii care e culmea ironiei ? Persoanele astea care rad de cocalari si pitipoance prin statusurile de pe facebook sunt chiar insusi ele niste cocalari si pitipoance, prin comportamentul si actiunile lor. Cred ca e un mod de a se convinge ca nu sunt, pentru a nu cadea in depresii. Hihi.

O alta nebunie e treaba cu statusurile si pozele prin diferite locatii. De exemplu, mi se pare stupid sa-ti faci poze prin cabinele de proba din mall-uri, dar si mai penibil mi s-ar parea sa nu iti achizitionezi articolul respectiv. Cred ca exista cazuri ca asta. Am mai vazut poze facute prin sala de fitness. De ce naibii ti-ai face poze la aparate (bine ca nu-s de noroc) ? Daca vrei sa arati bine, te felicit. Mi se pare un lucru minunat sa iti pese de corpul tau si chiar admir oamenii care sunt atenti la stilul lor de viata. Vrei sa demonstrezi ceva cuiva, ca te-ai apucat de sala pe bune sau nu are iubita/iubitul incredere in tine ca frecventezi sala intre orele x si y ? Trimite-i lui/ei poza, nu o impartasi si cu altii !

Trec acum la statusuri. E firesc sa nu avem cu totii aceeasi stare de spirit, dar cum e posibil sa suferi cu lunile pe site-ul asta stupid? De ce  sa tanjesti dupa atentie cu asemenea tampenii? In logica mea, atunci cand scrii ca esti trist, bolnav, e clar ca ceri atentie si e firesc pentru om. Cand ne simtim rau, avem nevoie de afectiune, dar nu mi se pare normal sa o cersesti ceri pe facebook ! Adica, si parintii nostri au trecut prin greutati prin care noi, poate, ca inca nu am trecut prin ele si sper sa nici nu trecem, ei nu aveau pagina de facebook, nu se plangeau in vazul lumii,iar noi am ajuns sa ne plangem pe un  site ? Te simti rau? Suna un prieten, vorbeste cu parintii, fa ceva, dar nu te da in spectacol.

Concluzia mea este ca Facebook este un „Centru” unde toti apeleaza pentru atentie. O poza postata, un status, un check-in, un comentariu, orice duce la nevoia de atentie sau bragging ( IN UNELE CAZURI). Alteori, e vorba de reclama. Si eu imi fac reclama cand mai postez ceva facut de mine.

Daca ai ajuns sa citesti pana aici, atunci iti multumesc ca ai avut rabdarea de a citi pana la capat ce am avut de spus. Sa ai o zi/seara buna !

4 răspunsuri la „A fost o data ca niciodata…ca mai bine nu era

  1. super comentariu. oamenii au nevoie de atenție și încearcă să se vadă prin ochii celor din jur, într-o lumină foarte bună. dar cu formele reușești să impresionezi alte organe decât creierul care ar determina omul să te respecte. cu idei furate de la alții poți cel mult să captivezi atenția pe moment, apoi când rămâi cu omul și vede că nu mai spui nimic interesant… se duuuuuuuuuuuuuce, mâncând pământul.
    să ai un an bun și mai ales să ai parte de fericire – că dacă vezi cu atâta luciditate lucrurile din jur se prea poate să nu te mai bucure nimic! dar străduiește-te și bucură-te de lucrurile mici pentru că ele sunt chiar valoroase.

    • Multumesc frumos si iti urez si tie un an bun, plin de fericire, de care sa te bucuri alaturi de cei dragi ! Imi place sa cred ca am puterea sa schimb oamenii in bine. Mi-ar placea sa ma laud ca fac parte dintr-o tara cu oameni destepti si sa folosesc prezentul, nu trecutul, cu mai-marii nostri intelectuali/dramaturgi/poeti/etc. Mi-e extrem de greu sa accept ca duc un trai intr-o tara formata mai mult de niste incompetenti, decat de niste oameni destepti. Nu-s omul bun la toate si-s constienta ca-s mai multe tipuri de inteligenta, dar eu nu prea mai vad la oameni niciunul din ele, iar cand se intampla, e foarte rar.

    • Am facut de nenumarate ori curatenie. Apoi am incercat sa nu imi mai bat capul, dar nu exista zi in care sa nu imi spun „CATI PROSTI !” Oricata curatenie ai face, niciodata nu e deajuns. 🙂

Lasă un răspuns

