Girls stuff


Mi s-a deschis un apetit pentru zona asta ”ză hart of ză meic-ap” din cauză c-am intrat pe pagina  oficială de feisbuc  a companiei de cosmetice  Oriflame, din România.

Şi-am găsit o duduie, nici prea bună, nici prea rea, care s-a lăsat machiată de un make-up artist al companiei. Ce pot să zic, cu fond de ten până şi o puştoaică din gimnaziu ştie să se dea, chiar şi fără brushurile alea; la pachet mai vine si anticearcănul, care, în poze, duduia make-up-eriţă a folosit unul lichid, iar eu nu recomand genul ăsta de anticearcăne pentru simplul motiv că nu rezistă precum o face unul solid şi vorbim despre un produs Oriflame, nu unul de la MAC sau Make-up Forever (pentru cele care nu ştiu, sunt unele dintre cele mai bune companii de cosmetice din lume). Let’s move on.

Ce mi se pare super penibil sunt pozele postate, adică, atunci când auzi de o companie de cosmetice te aştepţi la ceva mai pro, în special când vine vorba de o firmă precum Oriflame sau Avon sau, de ce nu, Amway (ş.m.a.), lucru care nu reiese deloc din imaginile postate. Sunt aproape 100 de poze (şi când zic 100 de poze mă refer doar la un tip de machiaj; pentru fiecare idee „inovatoare” mai au albume a câte minim 80-100 de poze), din care 20 sunt doar cu fondul de ten ( mare artă şi aplicatul ăsta, este atât de complex încât ai nevoie de un trafalet ca să-l întinzi pe faţă, iar, fetelor, noi ştim ce mult durează până mergem la magazin sa procurăm unul, până îl introducem în fondul de ten, etc, este un procedeu al naibii de greu !), apoi mai urmează alte 20 de poze cu aplicatul anticearcănului,  apoi cu fiecare chichiţă-n parte câte 20 de poze minim. Ca să ce ? Iar rezultatul este unul SO UNPRO !!!!! Uitaţi-vă şi voi la poza postată mai jos, puţin, şi spune-ţi-mi şi mie dacă se vede ok..adică…nu ştiu ce părere aveţi voi, dar pe mine mă dezgustă total sprâncenele !!!!!

Aici este rezultatul final. V-aţi machia aşa, în toiul verii ? Mie mi se pare că o îmbătrâneşte pe tipă, iar machiajul e aşa de banal şi, parcă, demodat. Outfit-ul ? M-a dat pe spate, ce să zic…NOT ! Dovada clară. Poţi să ai câte studii vrei tu în d’ale modei/make-up-ului, esteticul ţi-l formezi singur/ă, iar aici lipseşte cu desăvârşire. Aveţi grijă după cine vă inspiraţi !

Vizitaţi pagina mea de Facebook !

9 răspunsuri la „Girls stuff

  1. Sunt de acord cu tine… ce vrei, nu au avut un model mai bun. 😀 Doar un lucru am de comentat, acel outfit este un caftan pentru plaja, scrie in catalog. Mie, una, imi place, desi aici arata cam ca un sac.

    • Ai dreptate, dar simt cum vin culorile si ma ataca :)))dupa cum vezi, mai apar in cadru si accesoriile, iar la plaja nu mergi cu ele :d sunt adepta stilului „less is more” 🙂

  2. prefer sa dau mai multi banuti la kiko milano sau la mac, decat sa imi iau niste produse ieftine si sa ma trezesc cu „surprize”. in legatura cu machiajul, e absolut oribil. cel mai probabil, tipa care a facut aceasta capodopera, probabil ca habar nu are care-i treaba cu make-upul

Lasă un răspuns

