Chestiuni dă fete !


N-am mai scris  de câteva săptămâni, iar absenţa mea se datorează sesiunii şi implicării mele în activităţile din cadrul facultăţii. Desigur, când spun asta, mă refer la referate, proiecte şi examene. Mâine trebuie să mă trezesc cu noaptea-n cap că, deh, am examen. Măcar mă apropii de FINISH, iar de la toamnă o iau de la capat. În fine, nu ştiu de ce am simţit să fac Intro-ul ăsta plictisitor, dar o las aşa (postarea, nu cumva să mă trezesc că nu am acordat bine predicatu’  cu subiectu’  bla bla bla etcetera).

Intraţi pe linkul ăsta : http://queen-of-spades21.blogspot.ro/ , dacă sunteţi fete şi sunteţi în pană de idei în ceea ce priveşte look-ul vostru din vara asta. Un mic avertisment. Tre’ să ştiţi engleză, iar treaba cu google translate-ul nu prea merge de fiecare dată cum trebuie. Aveţi întrebări ? Lăsaţi commenturi. Eu mă apuc de lecturat. Succes şi vouă, care aveţi examene şi la cât mai puţine restanţe !!!

O seară plăcută vă doresc !

Lasă un răspuns

